Atelier de creatie

Caietul de schițe si tentația saltului mental

Multe materiale educationale recomanda creatorilor sa foloseasca un carnet, unde sa-si noteze ideile de care nu se pot ocupa imediat.  Cind intervine o pana de inspiratie, carnetul de schite poate fi catalizatorul noilor proiecte.

De cite ori citesc reviste sau cărți despre lucrul de mina, apar si o multime de idei, adesea notate si aminate din cauza proiectelor deja in lucru. Caietul meu e aproape plin – si știți ce s-a intimplat? Majoritatea schițelor s-au șters din minte de îndată ce le- am notat, facind loc ideilor noi. Sint in caiet…. Revin frecvent insa asupra celor la care am lucrat cit de puțin – am masurat, am făcut calculul costurilor sau am ales materialele.

Una din marile tentații – saltul mental de la un proiect in lucru la unul nou, toate puse in așteptare in caietul de schițe – se întîmpla cînd treci prea repede prin materiale inspirationale si tehnici noi. Nu lasa ideile sa se iroseasca, odata cu timpul tau! Fa ceva indată ce ai conceput proiectul!

Scrieti un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.