Atelier de creatie, Romani si Romania

Experiente pozitive online si ustensile noi pentru crosetat si croitorie

Acest articol nu este o reclama platita si nu constituie plasare de produse.

Pur si simplu, dupa un contact direct si studiu aprofundat al platformelor online tip marketplace, am ajuns cumva la saturatie si ne-am hotarit sa incurajam site-urile individuale, mai mici si intrucitva fortate sa lucreze serios, pentru ca depind de reclama din gura in gura.

Exista si platforme mari care reusesc sa-si tina in ordine bucataria, sau pur si simplu atrag prea putini tepari, prin natura lor. Am avut mai multe experiente pozitive decit negative, dar am identificat si devieri, care par cu atit mai frecvente cu cit platforma depaseste un prag de marime – dependent in principal de marimea si competenta resursei umane.

Experientele noastre cu site-urile mai mici, specializate si sustinute de un magazin/depozit fizic, sint in totalitate pozitive: asistenta telefonica la obiect, comenzi flexibile, grija pentru igiena, livrare prompta. Ba chiar cineva m-a anuntat peste mult timp cind a refacut stocul produsului pentru care imi exprimasem interesul.

Drept urmare, cred ca merita sa fie trecuti in lista romanilor de calitate. Pentru inceput, ultimele achizitii.

Dupa o zi de cautare online, am descoperit crosetele dorite – Prym Ergonomics, marimile mari (7-12) pe irika.ro, care mi-a oferit cea mai buna combinatie calitate/pret/mod de plata/cost livrare. Asa ca am revenit si pentru cutter. Nu orbeste – dintre preturi astronomice si produse cu pret, dar cu lipsa stoc, tot pe irika am gasit ce doream.

Felicitari deci, Katia Hobby SRL si vinzare buna!

Noile achizitii: crosete marimi mari, cutter pentru pinza, suport pentru taiat

PS: Abia astept sa probez si cutterul. Despre crosete – intr-un articol viitor.

Scrieti un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.